Igazgatói Iroda - Bemutatkozás
Az Igazgatói Iroda az NKE Közigazgatási Továbbképzési Intézet (a továbbiakban: KTI) igazgatójának közvetlen irányítása alatt álló önálló szervezeti egység.
Az Igazgatói Iroda jogi előkészítő funkcionális feladatokat lát el, támogatja az ügyviteli és adminisztrációs intézetvezetői feladatokat, végzi a belső és külső adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítésének összehangolását.
Az Igazgatói Iroda feladata az irodáktól érkező szakmai igények koordinációja, a KTI által kezdeményezett előterjesztések előkészítése. Közreműködik a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium titkársági feladatainak ellátásában.
Az Igazgatói Iroda gondoskodik a közigazgatási továbbképzéssel és vizsgarendszerrel összefüggő intézményi együttműködési keretek kialakításáról és fenntartásáról.
Az Igazgatói Iroda ellátja a KTI feladataihoz kapcsolódó kinevezésekre, szerződésekre, és egyéb kötelezettségvállalásokra vonatkozó javaslatok előkészítését; koordinálja a munkaköri leírások elkészítését, valamint elvégzi a feladatkörébe vonatkozó személyügyi feladatokat.
Az Igazgatói Irodán belül – az igazgató közvetlen szakmai irányítása mellett - a Minőségbiztosítási Osztály ellátja a közigazgatási továbbképzési rendszerrel, továbbá a közigazgatási vizsgarendszerrel kapcsolatos minőségirányítási feladatokat, valamint a KTI belső minőségirányítási feladatait.