NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM
Közigazgatási Továbbképzési Intézet

Gyakori kérdések tisztviselőknek

Találjon gyorsan választ kérdéseire – témakörök szerint!

Az alábbiakban azokra a kérdésekre hívjuk fel a figyelmet, amelyekkel a Probono rendszer felhasználói a leggyakrabban keresik meg ügyfélszolgálatunkat.

A kérdéseket két nagy csoportra bontottuk (tisztviselőknek és a képzési referenseknek), továbbá a csoportokon belüli könnyebb eligazodás elősegítése érdekében témakörök köré rendeztük a tudnivalókat.

Hasznos tipp: az oldalon asztali számítógép használata során a ctrl + F billentyűkombináció segítségével kereshet.


Regisztráció a Probono rendszerben 


Milyen böngészőkben hajtható végre a regisztráció?

A Probono használatához első sorban a Google Chrome böngésző használata ajánlott. Amennyiben ez nem áll rendelkezésre, a Mozilla Firefox is igénybe vehető. Az Internet Explorer, vagy más egyéb böngészőkben a regisztráció aktiválása nem működik megfelelően.


A regisztráció folyamata az aktiváló linkre kattintást követően zárul le. Mit kell tennem, ha a regisztrációs folyamatban a jóváhagyását megerősítő üzenetet (amiben az aktiváló link szerepel) nem kaptam meg?

Amennyiben nem érkezik meg az aktiváló linket tartalmazó e-mail üzenet akkor két lehetőségünk van:

  1. megvárjuk, amíg a regisztrációs igény elévül, ez 168 óra, azaz 1 hét vagy
  2. az Ügyfélszolgálati Osztály segítségét kérjük a regisztráció aktiváláshoz e-mailben annak az e-mail címnek a megadásával, amit a regisztrációhoz használtunk.

 
Milyen adatokat kell kitöltenem a regisztráció során?

Alapadatok

  • e-mail cím és teljes név (kötelező mezők)
  • telefonszám és másodlagos e-mail cím (opcionális)

Személyes adatok (kötelező mezők)

  • születési név,
  • anyja neve
  • születési adatok
    • születési idő
    • ország
    • település
    • állampolgárság
    • neme

Jogosultságok (kötelező mezők)

  • Jogviszony
    • köztisztviselő vagyok
    • egyéni vizsgázó vagyok
    • más szerepet igénylek
    • nem igénylek szerepet   
  • Szervezet (legördülő menüből kell kiválasztani)

 
Mikor tekinthető sikeresnek a regisztrációm?

A regisztráció az aktiváló linkre kattintás után a jelszó beállításával válik véglegessé. Ha az aktiváló linkre nem kattintok rá a regisztráció nem jön létre.
 

Mit tehetek, ha nem erősítettem meg a regisztrációmat?

Ha a regisztráció óta eltelt 168 óra - azaz 1 hét - ismét elkezdhető a regisztrációs folyamat.


Munkahelyváltás 


Új munkahelyen kezdtem el dolgozni. Mi a teendőm a Probono vonatkozásában?

A Probono rendszerben minden felhasználó személyes adatainak felhasználásával regisztrál, ami azt jelenti, hogy személyekhez kötődő felhasználói fiók jön létre. Így a felhasználói fiók nem törlődik a szervezettől történő kilépéssel (vagy munkahely váltással), így az új szervezetnél is a már meglevő fiókunkat kell használni.

Munkahely váltás esetén első lépesként a Probono rendszerbe belépve igényeljünk tisztviselői szerepet az új szervezethez. Fontos! ha a belépésünk akadályba ütközik, de már rendelkezünk személyes profillal, ne regisztráljunk újra! Használjuk az elfelejtett jelszó funkciót, vagy kérjük az Ügyfélszolgálat segítségét.


Mit tegyek, ha munkahelyet váltottam és a korábbi munkahelyi e-mail címemet adtam meg a regisztráció során és azt már nem érem el?

Jellemzően a tisztviselők a hivatali e-mail címükkel regisztrálnak a Probono rendszerbe, így, ha új munkahelyre kerülnek, a régi hivatali e-mail címünket már nem érik el. Mivel a regisztrációhoz megadott e-mailcím felhasználónévként is funkcionál, ezért függetlenül attól, hogy azt eléri-e a felhasználó vagy sem a következő belépés során is megadható. Ha tehát a felhasználó tudja a jelszavát, a belépés nem ütközik akadályba. Belépés után pedig a profiloldalon az e-mail cím és a jelszó is módosítható.

Abban az esetben, ha a felhasználó munkahelyet váltott és a jelszavát is elfelejtette, és nem adott meg másodlagos e-mailcímet csak a korábban használt hivatali címe van regisztrálva, akkor az Ügyfélszolgálati Osztály segítségével tud majd belépni a Probono rendszerbe. Amennyiben a profiljához korábban beállításra került egy másodlagos cím is, akkor erre a címre tudunk jelszó emlékeztetőt kérni.


Tisztviselői szerepet szeretnék igényelni. Mit kell tennem?

Miután sikeresen beléptünk a Probono rendszerbe, a monogram/Profil szerkesztése/Új jogosultság igénylése menüpontban a „tisztviselő” jogosultság kiválasztásával, majd alatta az új munkáltató megadásával igényeljünk szerepet. A szerepigénylést követő napon a munkáltató szervezet képzési referense e-mailben kap tájékoztatást az igény beérkezéséről.

A képzési referensnek a kérelem jóváhagyására hét napja van, amennyiben addig ez nem történik meg, az igénylés automatikusan törlődik, így a folyamatot szükséges megismételni.
 

Miért fontos, hogy tisztviselői szerepet igényeljek?

A Probono rendszerbe regisztrált felhasználó a tisztviselői szereppel kötődik a munkáltató szervezethez. Amíg ez a kapcsolódás nem jön létre, addig a képzési referens nem látja őt a szervezet névsorában, nem tudja frissíteni az adatlapját, valamint amíg nem rendelkezünk tisztviselői szerepkörrel a Probono rendszerben, nincs lehetőségünk a tanulmányaink megkezdésére vagy folytatására.


Mi történik, ha nem tudok tisztviselői szerepet igényelni?

A tisztviselői szerep-jogosultság igénylésénél akadályt jelenthet, ha az előző munkáltató nem zárta le a jogviszony időszakunkat az adatlapunkon a Probono rendszerben. Ebben az esetben, fel kell venni a kapcsolatot a régi munkáltatónk képzési referensével és jelezni kell felé, hogy zárja le a jogviszonyt, majd ezt követően tudjuk a tisztviselői jogosultság igényt kezdeményezni az új szervezetnél.


Képzési programok igénylés
e


Mire jó a programigénylés?

A tisztviselő a programigénylés során a saját szakterülete vagy érdeklődési köre szerint is választhat programokat a Katalógusból, amely által az egyéni képzési terve személyre szabottá válik. Program igénylés kezdeményezése a Probono rendszer Katalógus menüpontjában a képzési programok programkártyáján található zöld plusz jel gomb használatával lehetséges. A programigényléseket a képzési referens hagyja jóvá vagy utasítja el. A képzési referensnek az igényelt program jóváhagyására vagy elutasítására 30 nap áll rendelkezésére.


Nem hagyták jóvá az igényelt továbbképzésemet, kihez forduljak?

Amennyiben az egyéni képzési tervben a képzési program neve mellett a „Jóváhagyásra vár” szöveg olvasható, a hivatal képzési referenséhez kell fordulnia a tisztviselőnek annak érdekében, hogy a program igénylés jóváhagyása vagy az elutasítása mielőbb megtörténjen. A tisztviselő által igényelt program jóváhagyását (elutasítását) a képzési referens végzi.


Hogyan tudok programot igényleni?

A folyamat igen egyszerű: a Katalógus menüpontban az általam kiválasztott képzési programot meg kell keresni, majd a program programkártyáján található zöld színű plusz jelre kell kattintani. Ha ezt megtettük, készen is vagyunk az igénylés folyamatával. Az igényelt programot a képzési referensnek kell jóváhagynia, és ha ez megtörtént, akkor kerül be a képzés az egyéni képzési tervünkbe. A programigény jóváhagyására/elutasítására a képzési referensnek 30 napja van. Ha a 30 nap eredménytelenül eltelik, az igénylés folyamatát újra kell kezdenünk.


Honnan tudom, ha az igényelt programot jóváhagyták?

Az igényelt programot a képzési referens hagyja jóvá. Ha a program igénylés jóváhagyása megtörtént, akkor az egyéni képzési tervben a program neve mellett a „Jóváhagyva” szöveg látható. Az egyéni képzési terv alakulását a https://probono.uni-nke.hu/tanulasi-portal/kepzestervezes oldalon lehet nyomon követni a Probono rendszerbe történő belépést követően.


Ki hagyja jóvá a programigénylést?

A programigénylést a hivatal képzési referense hagyhatja jóvá a Probono rendszerben. A képzési referensnek 30 nap áll rendelkezésére az igényelt program elfogadására (jóváhagyás) vagy elutasítására.

 
Mi történik az után, hogy a képzési referens jóváhagyja a programigénylést?

Az igénylés jóváhagyása után a program bekerül az egyéni képzési tervünkbe, és ezt követően tudok jelentkezni a meghirdetett képzési időpontokra (képzési eseményekre). A program meghirdetéséről, a Probono rendszer automatikus rendszerüzenet küld.


Ha megigényeltem egy képzést, az be is kerül a tervembe?

Az igényelt program nem kerül be automatikusan az egyéni képzési tervembe! A programigényléseket a képzési referens hagyja jóvá vagy utasítja el. A képzési referensnek az igényelt program jóváhagyására vagy elutasítására 30 nap áll rendelkezésére.

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem 2013-ban új oktatás-informatikai keretrendszer fejlesztésébe kezdett, melynek eredményeként létrejött a közszolgálati és kormányzati tisztviselők jogszabályban meghatározott továbbképzési kötelezettségének adminisztrációját támogató Probono-rendszer.


Képzéstervezés
 

Mi a különbség a képzés tervezés és a képzési eseményre jelentkezés között?

A képzés tervezés során -a tisztviselő vagy a képzési referens által – kiválasztott képzés a tervezési folyamat részeként bekerül a tisztviselő egyéni képzési tervébe. Ez követően nyílik lehetőségünk arra, hogy a képzésre jelentkezni tudjunk. Jelentkezni a Probono rendszerben meghirdetett képzési eseményekre lehet.


Honnan tudom, hogy készült-e számomra egyéni képzési terv?

A Probono rendszerbe történő belépést követően az Új Probono felület Tanulás menüpontjában a Képzéstervezés almenüre kattintva az oldal felső harmadában látható az egyéni továbbképzési terv készültsége %-ban kifejezve. Az oldalon lejjebb görgetve a programterv elemei is megtekinthetők: program címe, közszolgálati vagy belső továbbképzés, megvalósítás módja, a program státusza.


Ugyanaz a képzés többször is szerepelhet-e egy adott éven belül a képzési tervemben?

Ha egy képzési programot már elvégeztem (sikeresen teljesítettem) az adott évben, ugyanabban az évben még egyszer nincs lehetőség ugyanazt felvenni az egyéni képzési tervembe. Egy adott éven belül csak abban az esetben szerepelhet egy képzés kétszer a programtervben, ha azt első alkalommal nem sikerült teljesítenem. Sikertelen teljesítés esetén, a sikertelen kurzus lezárását követően a program ismételten betervezhető.


Ugyanazt a képzést két egymást követő évben is elvégezhetem?

Igen, ugyanazt a képzést két egymást követő évben is el lehet végezni, ha szerepel a program a hatályos programkínálatban és az egyéni képzési tervemben.


Közszolgálati e-learning képzések 


Mikor tekinthető az e-learninges tananyag teljesítettnek? 

A közszolgálati e-learning programok esetében akkor tekinthető teljesítettnek a tananyag, ha a tananyagban szereplő minden egyes leckén hiánytalanul végig haladtunk, azok teljes tartalmát megtekintettük, az összes kapcsolódó feladatot elvégeztük, és minden kattintható elemre rákattintottunk.


Hogyan igazodjak el a tananyagban szereplő feladatok között?

Amennyiben egy tananyag elvégzendő feladatokat is tartalmaz, úgy minden esetben a feladat típusának megfelelő módon szükséges megkísérelni a megoldását.
Például: Többszörös feleletválasztós kérdések esetében fontos, hogy minden helyes megoldás kiválasztásra kerüljön.
A feladatok sikeres teljesítéséről a felület minden esetben visszajelzést ad:

  • Sikeres teljesítés esetén a „Jó megoldás, gratulálunk!” felirat olvasható.
  • A hiányos, vagy helytelen megoldás rögzítése esetén „A megoldás még nem teljes!” felirat olvasható.
  • A helytelen megoldás esetén a „Nem jó megoldás, próbálja újra!” felirat jelenik meg.

A feladatok megválaszolásával mindaddig próbálkoznunk kell, amíg a jó megoldást ki nem választottuk.


Hol tájékozódhatok a megkezdett tananyagban a teljesítésem aktuális állapotáról?

Előrehaladásunkról a tananyag megnyitását követően a tananyagmenüben tájékozódhatunk, ahol a hiánytalanul teljesített tananyagrészek pipa ikonnal kerülnek megjelölésre. A tananyagmenü a tananyag típusától függően vagy a tananyag bal felső sarkában található (négy vízszintes vonalat ábrázoló ikonra kattintva érhető el) vagy a tananyag jobb felső sarkában látható (három vízszintes vonalat ábrázoló ikonra kattintva jelenik meg).


Hol tudom megtekinteni a Probono Classic felületen, hogy a megkezdett képzés melyik elemét végeztem el?

Egyéni tervünkben szereplő képzések egyes programelemeinek teljesítési állapotáról a Probono rendszerbe való bejelentkezést követően a Személyes oldalam/Képzéseim menüpontot kiválasztva tájékozódhatunk.


Hol tudom megtekinteni az Új Probono felületen, hogy a megkezdett képzés melyik elemét végeztem el?

Az Új Probono felület Tanulás menüpontjának Portfólió almenüjét felkeresve azokat a képzéseinket találjuk meg amelyeket már teljesítettünk. A folyamatban lévő képzéseket a Tanulás menüpontban a Programok és vizsgák almenün belül az oldal alsó harmadában található Programok és események rovatban láthatjuk. Az egyes programelemek teljesítési állapotáról a „Foglalkozások” és „Számonkérés” lapfülekre kattintva tájékozódhatunk.


Kihez fordulhatok a tananyaggal kapcsolatos kérdéseimmel?

Amennyiben a tananyag elvégzése során elakad a teljesítéssel, keresse bizalommal Ügyfélszolgálati Osztályunkat a tovabbkepzes@uni-nke.hu címen.


Hogyan tudom elindítani az e-learninges tananyagot a Probono Classic oldalról?

Az aktuális évi egyéni képzési tervünkben szereplő képzések listáját a Probono Classic felület „Személyes oldalam” menüpontjának „Képzéseim” almenüjére kattintva tekinthetjük meg. Az egyes programelemek indítására a vonatkozó „tananyag” és „vizsga” feliratokra kattintva nyílik lehetőségünk.


Hogyan tudom elindítani az e-learninges tananyagot az Új Probono oldalról?

A közszolgálati képzésekhez kapcsolódó e-learning tananyagok indítására a jelentkezést követően az Új Probono felület Tanulás menüpontját kiválasztva, a Feladatok listájában található vonatkozó „Indítás” feliratú gombra kattintva nyílik lehetőségünk. A program elindítható a Tanulás menüpontban Programok és vizsgák almenün belül az oldal alsó harmadában található Programok és események rovatból is, a program címét tartalmazó kártya alatt látható „Indítás” gomb segítségével.


Mennyi időm van a tananyag teljesítésére?

Az egyes e-learning programelemek teljesítésének vonatkozásában meghatározott határidőkről legelőször a képzésre jelentkezéskor tájékozódhatunk, mely során a kezdő- és végdátumokkal jelölt intervallumok között választhatjuk ki a számunkra leginkább megfelelőt. A lényeg, hogy az ott jelölt végdátumig történjen meg a képzés teljesítése.


Mi történik, ha letelik a teljesítésre meghatározott idő és a tananyagon nem értem végig?

A képzés teljesítése ebben az esetben sikertelennek minősül.


Nem sikerült az e-learninges képzést záró vizsgaelem teljesítése, mit tehetek?

A képzés teljesítése ebben az esetben sikertelennek minősül.


Hány százaléktól sikeres az e-learning vizsgaelem teljesítése?

A vizsga abban az esetben tekinthető sikeresnek, ha a rögzített válaszok legalább 60 százalékára helyes választ adtunk.


Hányszor ismételhetem meg az e-learninges vizsgát?

Az e-learninges vizsgaelem teljesítése összesen három alkalommal kísérelhető meg.


Kinek tudom jelezni, ha az e-learninges tananyagban tartalmi, vagy technikai hibát észlelek?

Amennyiben a tananyagban tartalmi, vagy technikai hibát tapasztal, keresse bizalommal Ügyfélszolgálati Osztályunkat a tovabbkepzes@uni-nke.hu címen.
 

Belső képzések
 

Nem érem el a belső képzés tananyagát, mit tehetek?

A belső képzések tananyagait a programtulajdonos hivatalok munkatársai kezelik a Probono rendszerben. Amennyiben nem éri el a tananyagot, az illetékes képzésszervezőt kell keresnie. A képzésszervező elérhetőségeit a Classic Probono felületén a Személyes oldalam/Képzéseim oldalon a képzés sorában a Részletek feliratra kattintva találhatja meg.


Belső képzésen vettem részt, de nem íródott jóvá a teljesítés. Mi a teendőm?

A belső képzések eredményeit a programtulajdonos hivatal képzésszervező munkatársai rögzítik a Probono rendszerben. Amennyiben hiányosságot tapasztal a rögzítés kapcsán, az illetékes képzésszervezőt kell keresni. A képzésszervező elérhetőségeit a Classic Probono felületén a Személyes oldalam/Képzéseim oldalon a képzés sorában a Részletek feliratra kattintva találhatja meg.


A belső képzés pontszáma csak részben került beszámításra a teljesített pontjaimba. Mi ennek az oka?

A belső képzések pontszámai nem teljes egészében kerülnek beszámításra a teljesített továbbképzési pontokban. Attól függően, hogy a munkáltató hivatal melyik Kormányrendelet hatálya alá tartozik 25% illetve 50% a belső pontszámok jóváírásának az aránya.

A közszolgálati tisztviselők továbbképzéséről szóló 273/2012. (IX. 28.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó szervek esetében a belső képzések pontszámainak 25%-a számítható be a továbbképzési kötelezettség teljesítésébe.

A közigazgatási vezetőképzésről szóló 338/2019. (XII. 23.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó szervek esetében a tárgyévi továbbképzési kötelezettség legfeljebb 50%-a teljesíthető belső továbbképzéssel.

A fővárosi és vármegyei kormányhivatalokról, valamint a járási (fővárosi kerületi) hivatalokról szóló 568/2022. (XII. 23.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó szervek esetében a belső képzések pontszámainak 25%-a számítható be a továbbképzési kötelezettség teljesítésébe.

A különleges jogállású szervekről és az általuk foglalkoztatottak jogállásáról szóló 2019.évi CVII. törvény hatálya alá tartozó szervek esetében a tárgyévi továbbképzési kötelezettség legfeljebb 50%-a teljesíthető belső továbbképzéssel.


Nem tudok részt venni a belső képzésen, kinek jelezzem?

A jelenléti képzésről való távolmaradást a programtulajdonos hivatal képzésszervező munkatársa felé kell jelezni. A képzésszervező elérhetőségét a Classic Probono felületén a Személyes oldalam/Képzéseim oldalon a képzés sorában a Részletek feliratra kattintva találhatja meg.
 

Teljesített képzésekhez kapcsolódó információk megtekintése a Probono felületen
 

Hol találom meg a Classic felületen, hogy melyik képzést végeztem el?

A Classic felületen a Személyes oldalam alatt található Képzéseim menüpontban érhető el azoknak a képzések teljes listája, amelyek a képzési tervünkben szerepelnek. Az alapbeállítás szerint a tárgyévet mutatja az oldal, de az oldal tetején található Képzések éve felirat mellett található legördülő menü segítségével az év megváltoztatható vagy kilistázható minden év teljesítése.


Hol találom meg az Új Probono felületen, hogy melyik képzést végeztem el?

A Tanulás menüpont egyik alpontja a Portfolió. Ezen belül a Tanulmányi eredményeim rovatban találhatóak a már teljesített, illetve a korábbi években elvégzett képzések.


Mivel tudom igazolni a munkáltatóm felé, hogy elvégeztem egy képzést?

A képzés sikeres teljesítését követően a Probono rendszer tanúsítványt generál, amely Pdf formátumban tölthető le a rendszerből. A képzés sikeres teljesítése a tanúsítvánnyal igazolható a munkáltató felé.


Hol tudom letölteni a Classic felületen a tanúsítványt?

A Classic felületen a Személyes oldalam alatt található Képzéseim menüpontban érhető el a képzések listája, ahol a teljesítést követően az adott képzés sorának a végén található ikonra kattintva tölthető le a tanúsítvány.

 
Hol tudom letölteni az Új Probono felületen a tanúsítványt?

A képzésekhez tartozó tanúsítványok a Tanulás menüpont Portfolió alpontja Tanulmányi eredményeim rovatban tölthetőek le. A képzés legfontosabb adatait tartalmazó kártyán szereplő Tanúsítvány feliratra kattintva töltődik le a Pdf.


Mit tegyek, ha nem tudom letölteni a tanúsítványt?

A letöltésnek több akadálya is lehet.

Még nem készült el a dokumentum. A tanúsítvány csak a képzés sikeres teljesítését követő 24 óra elteltével válik elérhetővé, ezt megelőzően az Új Probono felületen ugyan látható a Tanúsítvány felirat, de a kattintást követően még nem töltődik le Pdf, a Classic Probono felületen pedig ekkor még nem jelenik meg a letöltéshez szükséges ikon.

A letöltést akadályozhatja nem megfelelő böngésző használata is. A Probono rendszer használatához a Google Chrome böngésző használata ajánlott.

Ha több mint 24 órája teljesült a képzés és a böngésző is megfelelő, és nem tölthető le a tanúsítvány, akkor javasoljuk, hogy keresse meg az Ügyfélszolgálati Osztályunkat.


Mit tegyek, ha a tanúsítványon hibás adatok szerepelnek?

A tanúsítványra a Probono rendszerben rögzített személyes adatok kerülnek, így első lépésként a rendszerben tárolt adatokat szükséges javítani. A személyes adatok kijavítására egyénileg is lehetőségünk nyílik, például a Profil szerkesztése menüpontot felkeresve. Az adatok javítását követően a képzési referensnek, vagy a tisztviselőnek az Ügyfélszolgálati Osztály felé jelezni szükséges annak tényét, hogy a tanúsítványon hibás adatok szerepelnek. Az Ügyfélszolgálati Osztály ezt követően intézkedik a tanúsítvány visszavonásáról és 24 óra elteltével elérhetővé válik az új tanúsítvány.


Elvégeztem a képzést sikeresen. Mikor tudom letölteni a tanúsítványt?

A képzés sikeres teljesítését követően 24 óra elteltével tudom letölteni a Probono felületről a tanúsítványt.


Meddig tudom letölteni a felületről a tanúsítványt?

Az elvégzett képzésekről készült tanúsítványok folyamatosan rendelkezésre állnak és letölthetőek a Probono rendszerből mindaddig, amíg a felhasználó nem kéri a fiókja megszüntetését (törlését).


Hányszor tudom letölteni a felületről a tanúsítványt?

A tanúsítványok korlátlan alkalommal letölthetők a Probono rendszerből.


Megtekintettem az e-learninges tananyagot, miért nem kaptam meg a tanúsítványt?

A tanúsítvány a képzés sikeres teljesítését követő 24 óra elteltével tölthető le a Probono rendszerből.

Ha több mint egy napja hiánytalanul teljesült a képzés és továbbra sem érhető el a tanúsítvány akkor a problémát az Ügyfélszolgálati Osztály felé kell jelezni e-mailben a tovabbkepzes@uni-nke.hu címen.


Hol tudom megtekinteni, hogy hány pontot szereztem az adott évben?

A pontokról áttekintést nyújt az Új Probono Tanulás menüpontjában található Portfólió aloldal, a Classic Probono felületen pedig a Személyes oldalam alatt található Képzéseim menüpontban található meg ez az információ.


Ha elvégeztem egy képzést, mikor kapom meg a teljesítésért járó tanulmányi pontot?

A tanulmányi pontok jóváírása eltérő képzés típusonként.

Az e-learning képzések teljesítését követően a pontok jóváírása néhány percen belül megtörténik.

 A jelenléti képzések esetében a képzésszervező feladata a képzést követő 2 munkanapon belül a jelenlét rögzítése a Probono felületen. A pontok jóváírása a jelenlét rögzítését követően történik.

A blended learning módszertanú képzések esetében a képzés sikeres teljesítésének feltétele a jelenléti képzési részen való részvétel és az e-learning programelem(ek) teljesítése. A tanulmányi pont jóváírása ezért a jelenléti képzési részen való részvétel igazolása és az e-learning programelem(ek) teljesítését követően történik.


Nem találta meg a megfelelő választ?

Látogasson el az ügyfélszolgálati oldalunkra, ahol további tájékoztatókat, útmutatókat, hasznos információkat olvashat, vagy keressen minket az alábbi elérhetőségeken:
E-mail: tovabbkepzes@uni-nke.hu
Telefon: 06 (1) 432-9030 (telefonok fogadása: hétfőtől csütörtökig 9:00-12:00 és 13:00-16:00, pénteken 9:00-12:00 óra között).